vineri, 15 septembrie 2017

Barcelona 6

Nu obisnuiesc sa postez dintr-o locatie in care am mai fost, dar am facut niste poze chiar dragute pe care doresc sa le postez. Deci, Barcelona pentru a doua oara pe anul asta, nu ca ma plang!

Am avut un event cu munca care se intampla Marti si Miercuri si era pacat sa nu ajung mai devreme un pic daca tot mi-a fost platit transportul.

Parc...ceva. Am uitat exact cum ii zice desi nu e prima oara cand ajung aici. E langa gara Sants.
Mont Juic este mai interesant decat pare vazut de jos. Gradinile, artezienele si cascadele m-au facut sa ma gandesc la descrierile Sunspear-ului.
Finalmente am reusit sa intru la unul din bazinele olimpice. Frumos view de aici de sus.
Plimbandu-ne random am dat de un zid lung de cateva sute de metri unde diversi artisti isi aratau talentele
Din ce mi-am dat seama, fiecare bucata de zid avea cate o tema
Aici urma de exemplu bucata cu elefanti
As fi vrut sa vad chestia asta pe fast forward
In sfarsit, ploaia s-a dus ceea ce mi-a dat posibilitatea sa fac niste poze foarte fancy (cerul fiind super ofertant)
I need a boat like this
Am cropat imaginea asta dar aparent a fost in zadar. A doua oara nu o mai fac.
Arde copacii maica!
Ne-am cam plimbat ceva. Duminica am trecut de 20 de km.
Inspiranta domnisoara. Pacat ca apa de la cismea/robinet are un gust mai pregnant de clor decat in Bucuresti (ceea ce e o performanta)
Mamma's Bar. O bere nu a dat si ea
Intradevar, iti vine sa zburzi intr-o zi ca asta
My beach outfit
Cica aici venea Picasso sa bea cu tovarasii lui artisti. Un fel de Capsa de Barcelona
Ziua Catalunyei 
Nu se vede aici dar coloana avea si muzicanti care dadeau ritmul marsului, totul foarte old school (literally)
Ai am trait sa vad si o coloana de asta intamplandu-se live
Damn impressive!
Sase, faceti loc ca trece bastanu'!
Alta coloana cu fanfara cu tot
Un schit, ceva
Barrio Gotic
Intotdeauna mancarea pare putina cand o comanzi si foarte multa cand ajunge pe masa. Unde mai pui ca mai urma ceva dupa asta. Am crezut ca mor
Da, vreau!
Si am terminat cu Barcelona si am ajuns in Sitges. Funny fact, este unul dintre orasele cele mai cunoscute pentru scena gay din Spania. Ma intreb de ce ne-au trimis fix aici 
Gata, ne-am distrat destul. Sa fim si seriosi, zic
Macar pentru putina vreme, pana incepem niste team building
In mod surprinzator, chiar am reusit sa facem un traseu a la Incredible Machine care sa si functioneze
Sky bar-ul hotelului.
Nu tocmai rau, si doar jumatate din clienti erau gay
Sitges asta e chiar frumos, considering
Plimbarea de seara catre restaurant
Am stat in capul mesei pentru ca de ce nu
Cum ziceam, multi bajesti pe strada
Cam toti numai baieti, de fapt, daca te gandesti ca cele doua fete care se vad erau din grup cu noi. In mod surprinzator nu m-am simtit amenintat in vreun fel dar nici nu am simtit nevoia sa petrec foarte mult timp in aceasta baie de multime. Am trait sa o vad si pe asta.
Inainte de plecare am iesit sa fac repede o plimbare si niste poze
Din pacate nu indeajuns de mult timp pentru o baie
I am your speaker! Adios!


Start typing and press Enter to search